Tänk på vad ni säger...

Tjeeeeeeeenare kompisar. Jag måste bara få skriva av mig lite...

Jag hatar blondiner (som är jävligt dumma men tror att dem är världens smartaste) som ska ha en åsikt om allt och alla. Visst alla har rätt till sin åsikt men jag orkar inte att dem ska ta upp just oss 14 åringar t.ex. "dem är omogna skitungar som dricker, knarkar, röker och knullar runt". Det är de man får höra från efterblivna blondiner som försöker vara smarta. Okej visst enligt lagen och allt så ska man inte dricka och sånt när man är 14 men herregud, de är ju ingen jävel som följer lagen ändå. Har märkt själv att nuförtiden har alla mognat tidigare. Eller ah kanske inte mognat till men håller på med saker som inte äns vuxna gör typ. Okej om vi vill dricka så får vi dricka, om vi vill knarka så får vi knarka. Men vissa har fan anledningar till varför dem gör som dem gör. Och dem kanske röker för att komma bort från verkligheten. De va det jag gjorde. Och allt som jag har gjort har jag haft anledningar för. Varför jag valde att bli den människa jag är idag. Så alla fula blondiner, kom fan inte och snacka om nåt ni ser. Ni vet inte om vi 14 åringar har ett helvete hemma eller om vi mår dåligt över nåt annat. Så slängde det inte stör er så ska ni bara hålla käften.

 


bloglovin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! Hoof Store