Självförtroende

Det är viktigt! Jag har själv inte haft så bra självförtroende men nu dem senaste åren har jag blivit sjukt självsäker i mig själv. Förut kunde jag inte stå för allt jag gjorde eller sa, nu står jag för ALLT jag gör och jag skiter fullständigt i vad andra tycker om mig. Jag är mig själv och jag bryr mig inte om vad andra gör. Jag gör det som jag vill göra och va som känns rätt.



Det är nåt jag tycker att speciellt tjejer måste förstärka sitt självförtoende. Man mår sjukt mycket bättre utav de. Och dem i din omgivning kommer respektera dig mer för den du är och inte för nåt du spelar. Mina vänner brukar säga: ''Gud va starkt av dig att du kan stå för det!'', ''Jag gillar att du är dig själv''. Och jag blir sjukt glad av såna kommentarer för jag tycker dte är kul att folk ser att jag är mig själv och jag står upp för mig själv. Sen så finns det ju saker som jag gör som vissa inte tycker om när jag gör, för de skadar och skit men de är en annan historia.

Tycker att alla borde skita i allt och alla och bara vara sig själva och leva livet. För vi har bara ett liv!

bloglovin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! Hoof Store