My life...

De som sårar mig är att mina föräldrar vet nästan ingenting om mig... Vad jag håller på med, vad jag gör på dagarna, hur jag mår osv. Jag skulle vilja berätta för dem hur jag är igentligen, men jag vill inte se dem sårade... Jag har redan haft massa problem och jag är själv rädd för att falla tillbaka i samma spår igen. För de är dit jag är påväg nu. Mina närmaste vänner säger till mig att nu får det fan räcka! Du kommer falla tillbaka i samma spår igen! Men det är inte så lätt för mig heller att bara byta min livsstil. Saker jag gör, som jag nu har fått tillbaka känslan för och vant mig vid att det är så bara ska ta slut. Min pappa har alltid funnits där när jag vill prata. Och jag kan snacka om nästan allt med honom. Men detta går inte att berätta, föräldrar kan inte ta in det. Det är som att jag kommer till dem och säger "din dotter börjar bli en pundare igen". Och de skulle knäckt dem totalt. Saker som man trodde bara fanns i filmer när man var liten, när man inser att allt finns precis utanför din dörr. Och jag var naiv, jag ville testa allt verkligen för att veta hur det va. Och sen hittade jag nåt som jag fastnade för. inte fastnade så men jag tyckte om det, och det va de som förstörde hela min familj. Min bror kom hem från skolan varje dag springandes och frågade mamma om jag va kvar hemma. För att jag rymde hela tiden. Det fuckade mina känslor, jag hade inga känslor... Jag va helt känslokall. Hur kunde jag tillåta att detta hände? Min bror, mitt allt verkligen frågar nåt sånt. Och jag tror att han är liten och inte förstår då mycket men han förstår mer än vad man tror. Jag och mamma hade inte en minut då vi inte sa något till varandra utan vi bråkade hela tiden. HELA tiden verkligen. Och allt gick ut över min bror. Han kom fram till mig och sa: "Angela, knarkar du? Det gör inget om du gör det för jag älskar dig ändå". Det va då jag började gråta första gången på ett halvår typ. Och detta är inget jag är stolt över, jag skämms som fan över de som har hänt och de som händer nu. Men jag kan inte få mig själv till att säga "vafan ska du med den skiten till? Det bara förstör ditt liv!". Jag vet inte varför men det går inte, och så länge jag inte har viljan själv att sluta så kommer det inte gå att få mig att sluta. Och om jag inte inser de snart kommer jag vakna upp en morgon och inse att jag är tillbaka till den pundar bruden som skiter i sin familj och drar hemifrån för att vara ute och punda. Går från socialtjänst till socialtjänst för att dem ska hjälpa mig men de ute hjälper. Jag är inte en ängel som vissa tror... Även om jag önskade att de va så!

 


bloglovin
Kommentarer
Postat av: Jet

Var med och tävla om en helt egen design!! En design med dina bilder och efter dina önskemål



http://aqipage.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment

2012-01-11 @ 18:06:26
URL: http://aqipage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! Hoof Store