Godnatt!

Nu går jag och lägger mig. Fattar inte hur jag ska komma upp imorgon? Kommer gå till skolan och sen bara lägga mig och sova i en soffa. A juste jag ska klaga över dem nya klasserna dem har gjort också! Fyfan, dem sätter mig i en klass med massa fula fjortisar... Hur fan tänker dem? Dem vet att jag inte kan vara i samma klassrum som en fjortis. Men som tur är har jag min lilla Jonas! Men ska ändå gå och klaga... Men men, ska sova nu. Godnatt!

Bjuder på en bild som vi tog för en halvtimma sen typ. Filip, jag, Maria och Emma. Så va Daniella, Jennifer och David med också men dem fick inte va med på kort ;)


bloglovin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! Hoof Store